Keresés ebben a blogban

2010. október 2., szombat

Köszönet Móninak!

Mindig is szerettem főzőcskézni, és úgy gondoltam,hogy a koliban még többet fogok, mint otthon. Nem szeretem túlzottan a zacskós előre elkészített vackokat, és a menza sem vonz túlzottan. Na de mi az, ami gyors, olcsó és nehezített körülmények között (villanytűzhely, ahol néha fél óra amíg felforr a víz, közös konyha a folyosón-idegen terep, eszközök és alapanyagok korlátozott megléte) is könnyen elkészítheti egy amatőr? Segítséget kértem Mónitól, aki Praktikák sok gyerekhez néven vezet egy remek főzős blogot, érdemes hozzá benézni! :)
Írt nekem egy szép hosszú bejegyzést, amiben összegyűjtötte a számomra hasznos recepteket, de a kommentekben is sok jó tanácsot lehet olvasni! :) Még egyszer köszönöm szépen, sokat segítettél Móni! :) Itt olvashatjátok el a bejegyzést. Ha van kolis, vagy frissen elköltözött ismerősötök, rokonotok, hasznos lehet neki is! :) Időnként majd beszámolok róla (ha időm engedi), hogy boldogulok a receptekkel, és a makacs villanytűzhellyel :)

1 megjegyzés:

Maimoni írta...

Köszönöm a kedves megemlékezést, szívesen segítettem - és remélem, tényleg hasznos lesz majd számodra az a kis gyűjtemény!