Keresés ebben a blogban

2012. március 3., szombat

Báli szett

Szerdán elfeleződtem- vagyis a szakom felénél járok, és ezt természetesen meg kellett ünnepelni! Egy vacsora, utána vetélkedő, végül közös bulizás, amire én kicsit azért ki szerettem volna öltözni. :) Persze nem báli ruhát vettem, de azért nem is póló-farmer kombinációban indultam el :) Egy szépséges fehér alapon kék-fekete virágos kis ruhát vettem fel, amihez Kathy olyan szép stólát és bolerót is küldött nekem! :) Persze ékszer nélkül nem mehettem, így készítettem hozzá ezt a szettet, ami szerintem egy báli ruhához is megállná a helyét! :) A nyaklánc közepéhez az alapötletet egy neten látott kép adta, a többit pedig ahhoz igazítottam. Nektek hogy tetszik? :)
Igen, tudom, máris megszegtem az ígéretem, hogy első sorban régebbi ékszereket fogok mutatni.. :) Ezt a jó szokásom szerintem meg is tartom, hiszen itt a báli szezon, és még nincs ékszerem az új bordó és a fekete ruhámhoz! ;)

5 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Gyönyörű ékszerek!!Ez a bársonyos kék csodaszép!!

Bebi írta...

Hűűű, nekem nagyon tetszik!!!
Máris elmentem a képét!:)
Kíváncsian várom, hogy mit készítesz a fekete-bordó ruhához!

Lakota mágia írta...

Csodaszép szettet készítettél, nagyon mutatós! Tetszik!!
:-)

Schnappy írta...

Szuper, nagyon tetszik! Imádom a drótos ékszereket!:)

sesame írta...

Köszönöm szépen, örülök, hogy nektek is tetszik! :)