Keresés ebben a blogban

2012. április 29., vasárnap

Díjat kaptam!





Annyi dolgom volt, hogy majdnem el is felejtettem: Bebi megajándékozott egy díjjal! :) Köszönöm szépen! :)

A szabályok:
 1. Válassz 5 blogot, amelynek kevesebb, mint 200 követője van, és add át a díjat!
 2. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
 3. Jelentesd meg a blogodon azon személyek listáját, akiknek a díjat továbbadod, és hagyj üzenetet náluk, hogy tudjanak róla, hogy megkapták a díjat!
 4. Ossz meg 5 dolgot magadról, amit az olvasóid még nem tudnak rólad!

 Akiknek továbbadom: (én igazán nem értem,miért nincs több követőjük..talán csak jól elbújtak az internet sűrűjében :) )
Azzaph
Dalleart
Geszter
Juditta
Lente Julcsi

5 dolog rólam:
- minden vágyam egy saját cica :)
- egyik kedvencem a gránátalmás tea
- imádom a páfrányfenyő levelét
- nem tudok pogácsát sütni
- évekig hastáncoltam, és szeretném újra kezdeni!

A játékok sorsolását elhalasztom hétfőre, ha meg nem haragszotok! :) Viszont cserébe addigra megmutatom az ékszereket, amikből a 3. nyertes választhat, mert közkívánatra (sokan hiányolták az sk. ékszereket a nyeremények közül-aminek nagyon örülök!) és a sok jelentkezőnek köszönhetően lesz 3. nyeremény is. Addig lehet izgulni! :)

3 megjegyzés:

Schnappy írta...

Gratu!

Véget ért nálam a játék, kérlek nézz be!:)

azzaph írta...

Szia! Csak most vettem észre a hozzászólásod a blogomban, így most jártam erre:) Köszönöm a díjat. Hamarosan írok róla. Zsófi

azzaph írta...

Kikerült a bejegyzés, kukkatns be hozzám és olvasd el:) szép hétvégét. Zsófi