Keresés ebben a blogban

2013. január 3., csütörtök

Pihenő

Ismét eltűntem jó időre. Páran talán tudjátok, hogy a sok ZH és a közelgő vizsgák mellett ennek más oka is volt. Nagyon csúnyán megbetegedtem (a mandulám már menthetetlen), napokig 39 fokos lázam volt, és jó sokáig nyomtam az ágyat. Szerencsére az új évet már mondhatni egészségesen ünnepeltem. :)
Viszont eljött az életemben egy olyan időszak, amikor kissé elvesztem a motivációm..több,mint egy hónapja nem volt se drót, se nemez a kezemben. Blogot írni pedig egyáltalán nincs kedvem..valahogy elhagyott most az erőm. Talán a betegség, pár rosszul sikerült vásár, talán a téli "depresszió".. sok oka van. A lényeg, hogy szükségem van egy kis szünetre, és megújulásra. Úgy érzem, valamit talán nem jól csinálok. Most kicsit visszavonulok átgondolni mindent, tervezgetni, tanulni. De nem kell aggódni, tudom, hogy ez csak átmeneti pihi lesz! A facebook-os oldalamra biztos felkerül néha egy-két még nem mutatott kép, vagy új információ, azt érdemes figyelni! :)
Köszönök mindent mindenkinek, és kívánok nektek nagyon Boldog Új Évet! :)

3 megjegyzés:

Artemis írta...

Szerintem mindnyájunkkal előfordult már ilyen motiválatlanság, lehangoltság. Az biztosan jó, ha az ember átgondolja, mit miért tesz. Na, meg a pihenés is jól jön.

Lakota mágia írta...

...akkor most jó pihenést, s aztán alkotásban, motivációban gazdag évet kívánok!!!
:-)

sesame írta...

Köszönöm a megjegyzéseiteket, jól esnek! Remélem nem lesz túl hosszú ez a pihenő! :)