Keresés ebben a blogban

2010. augusztus 16., hétfő

IGEN! MEGCSINÁLTUK! :D (avagy az 1. számú örömhír)

Kaptam ma egy levelet,aminek hatására igeneket kiáltozva körbeugráltam és galoppoztam a házat,meg minden családtagot,bútort, és leborulva imádtam a szent monitort, hogy megmutatta nekem. :D Nem hittem volna, hogy felvesznek! :) Pláne mert a 300 valahány államisból kb a felét vették csak fel a koliba..Most meg se említem mennyi kavarás-keverés volt ezzel is,meg a gólyatáboros jelentkezéssel,meg mindennel,amivel lehet..De csak sikerült jelentkezni,megfelelő papírokat megfelelő helyre küldeni..eddig. valahogy az az érzésem nem az erősségük a szervezés, és a tájékoztatás..De sebaj! Sallalallala, vár a kolis élet^^ (hej élet be gyöngy élet, ennél szebb se lehet, csak az menjen kolis lánynak aki ilyet szeeereeet..) (ki tudja melyik dal ez, kissé átköltve? :) )

Tisztelt Hallgató,

a kollégiumi férőhely elosztása során Ön az alábbi kategóriába nyert felvételt:

A,B épület 2 ágyas

Van Vattacukorhajúlánynak egy repója, neve Vidám lányka. Azt a képet képzeljétek most ide! :) (mert ugye nem rakom ki,hiszen az az ő műve, csúnya dolog lenne tőlem, pláne mert nem vettem meg)

8 megjegyzés:

Unknown írta...

Sok sikert a kolis élethez!! Éljen a B épület 2ágy!:-)))

Lente Julcsi írta...

:))

sesame írta...

Köszönöm Kinema! :)
Julcsi: most már én is csak csendben mosolygok, meg persze izgulok és várok. A körbeugrálós örömtánc valahogy fárasztó már :)

DoRcY írta...

Szuper, nagyon örülök veled! Én utáltam kolisnak lenni! Remélem te szeretni fogod! Egy életstílus, az biztos :)))

sesame írta...

Én nagyon várom, és a neten sikerült pár gólyával már összeismerkedni,akik nagyon kedvesek, és jókat lehet velük beszélgetni,szóval szerintem nem lesz gond :)

moonsafari írta...

Gratulálok a kolihoz! Láttad már az épületet, jól néz ki kívül-belül? nálunk szegeden annyira lepattant kolik vannak, nem akartam ezért ott lakni, de a közösségi életet azért kicsit irigyeltem :) Remélem jól fogsz szórakozni majd :) És persze sokat tanulni is :)))

Kathy írta...

Gratulalok a koleszhoz, es sok sok sikert melle! :))

sesame írta...

Köszönöm! :)
Moonsafari: Igen, láttam a nyílt napon, ahol én leszek,az a vadi új, tiszta, modern rész :)
Én egyébként ismertem valakit,akinek azért kellett kiköltözni egy másik intézmény kolijából,mert becsukatta az ÁNTSZ.. :S