Keresés ebben a blogban

2011. augusztus 3., szerda

Szedtem egy kis mentát..

Igen, ezt muszáj megosztani veletek! 2-3 éve hoztam 2 tő mentát a déditől. Azóta túlélt teleket, hogy levágtuk, meg hogy öcsém kigyomlálta..és mostanra benőtte a fél veteményest! Én meg ugye gondoltam leszedem, hogy télen legyen fini mentateám, nyam-nyam.. Hát, rengeteg sok lett! Egy darabig azt gondoltam, felcsapok biomenta termelő kisiparosnak, de egy idő után legszívesebben otthagytam volna a fenébe az egészet hangyástul-csigástul, ahogy van.. És persze az én édes drága egyetlen párom mit csinált? Segített? Neeem, dehogy! Fotózott! Na, akkor már fotózd le légy oly szíves ezt is.. :)
Két ilyen jó nagy kosárral szedtem. Mi a csudát csináljak ennyi mentával?! Ez már ipari mennyiség! Ötletek?

5 megjegyzés:

moonsafari írta...

Hát igen, a menta az ilyen, nehéz még kiírtani is :D Nekem az erkélyládában is túlélt pedig 1 évig nem locsoltam... Csak kihajtott idén tavasszal!
Igyál sok friss mentateát, főzz mentaszirupot és idd sprite-tal, készíts mentafagyit, keverd sajátába, add joghurthoz és öntsd kebabra, keverj sok mojito-t a maradékot meg szárítsd, jól jön az még, akár karácsonyi ajándék gyanánt is :)

moonsafari írta...

vagy keverheted salátába is, ha a sajátát nem szereted :D:D

Monica írta...

mentás-levendulás szörp, ahhoz sok menta kell, kevés levendula. nagyon finom, megéri! receptet Limara oldalán megtalálod!

Piroska írta...

Szárítsd meg , télen nagyon jó lesz az. Ha úgy gondolod, hogy sok, hát ajándékozd el.Sokan örülnek majd neki.

sesame írta...

A MENTA SZIRUP, MEG A MENTÁS-LEVENDULA SZÖRP NAGYON JÓL HANGZIK, A MOJITÓ MEG A MENTATEA ALAP :) MÁR SZÁRAD IS A PADLÁSON :) KÖSZÖNÖM AZ ÖTLETEKET!