Keresés ebben a blogban

2012. november 4., vasárnap

Sorsolás

A nyeremény játék eredménye kissé meglepő eredménnyel zárult.. szinte mindenki a kék fülbevalót választotta (ami nekem egyébként nem is tetszik :) ) és csodák csodájára mégsem az lett a nyeremény!
A facebook-on az oldalamat like-olókat 2-szer írtam be, ahogy ígértem. :)
A sorsolást igazi profi módon, excelben végeztem a RANDBETWEEN függvény segítségével. :) Két adott szám között sorsol ki egyet, nagyon jópofa dolog. :)
Tehát a 2 nyertes nem más mint Vegazus és Schnappy! :)
Kérlek vegyétek fel velem a kapcsolatot a madebysesame@gmail.com e-mail címen, legkésőbb jövő hét végéig!
Gratulálok nektek, a többieknek pedig köszönöm a részvételt! :)


Holnap pedig figyeljetek, mert jön a 8. drótékszeresek játékán részt vevők ékszereinek bemutatása! :)

2 megjegyzés:

Vegazus írta...

Jaj, de jó, köszönöm!! :) Kíváncsi vagyok, mi lesz a meglepi! Grautlálok Sxhnappy-nak!

Schnappy írta...

Júj de jó, köszi szépen! Örülök!:)