Keresés ebben a blogban

2012. november 4., vasárnap

Sorsolás

A nyeremény játék eredménye kissé meglepő eredménnyel zárult.. szinte mindenki a kék fülbevalót választotta (ami nekem egyébként nem is tetszik :) ) és csodák csodájára mégsem az lett a nyeremény!
A facebook-on az oldalamat like-olókat 2-szer írtam be, ahogy ígértem. :)
A sorsolást igazi profi módon, excelben végeztem a RANDBETWEEN függvény segítségével. :) Két adott szám között sorsol ki egyet, nagyon jópofa dolog. :)
Tehát a 2 nyertes nem más mint Vegazus és Schnappy! :)
Kérlek vegyétek fel velem a kapcsolatot a madebysesame@gmail.com e-mail címen, legkésőbb jövő hét végéig!
Gratulálok nektek, a többieknek pedig köszönöm a részvételt! :)


Holnap pedig figyeljetek, mert jön a 8. drótékszeresek játékán részt vevők ékszereinek bemutatása! :)

3 megjegyzés:

Vegazus írta...

Jaj, de jó, köszönöm!! :) Kíváncsi vagyok, mi lesz a meglepi! Grautlálok Sxhnappy-nak!

Schnappy írta...

Júj de jó, köszi szépen! Örülök!:)

Артур Борис  írta...

Артур Борис vagyok, az Orosz Köztársaság lakója / állampolgára. 52 éves vagyok, vállalkozó / üzletember. Egyszer nehézségeim voltak a projektem / vállalkozásom finanszírozásában, ha nem egy jó barátom, aki bemutatott Benjamin Lee úrnak, hogy kapjon egy 250 000 USD értékű hitelt a cégétől. Amikor kapcsolatba léptem velük, mindössze öt munkanapra volt szükség ahhoz, hogy a hitelezési folyamatom elkészüljön és a számlámra kerüljön. Még rossz hitelelőzmények mellett is kínálják Önnek szolgáltatását. Emellett mindenféle kölcsönt kínálnak, például üzleti hiteleket, lakáshiteleket, személyi kölcsönöket, autókölcsönöket. Nem tudom, hogyan köszönjem meg nekik, amit értem tettek, de Isten megjutalmazza őket dicsőségében gazdagsága szerint. Ha sürgős pénzügyi segítségre van szüksége, vegye fel velük a kapcsolatot ma e-mailben: 247officedept@gmail.com WhatsApp információ ... + 1-989-394-3740