Keresés ebben a blogban

2012. október 29., hétfő

Ezt meg kell mutatnom! :)

Azt hiszem beleszerelmesedtem ebbe a munkámba! Most nem drótozásról van szó: Colette hirdetett egy hangulatbonbonos-tervezős játékot. Én így képzeltem el a sajátom:


Colette-nek annyira tetszett, hogy azt mondta mindenképp megvarrja, akkor is, ha nem az én tervem nyer a sorsoláson! Sajnos valóban nem én nyertem..de azt hiszem ha elkészül, érdemes lenne lecsapnom rá! :)
Itt nézhetitek meg, hogy a többieknek milyen a hangulata: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.521535091190848.127505.222961531048207&type=3

Még egy örömhír: a facebook-on már megosztottam, de itt is megmutatom: átléptük a 8888. látogatót is! :) Hamarosan jön a 9, majd 10 ezer..hűha! :)
És végül, de nem utolsó sorban köszönteném kedves 100. rendszeres olvasómat, Sütis nénét! :)


1 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Nekem mis nagyon tetszik kíváncsi leszek hogy fog kinézni megvarrva!