Keresés ebben a blogban

2012. október 10., szerda

Szavazzatok: mi legyen?

Tudom, hogy 3 nap alatt nem lehet csodát várni, de úgy gondolom talán mégsem jó ötlet az új blog, és mindent a legelejéről kezdeni..lehet, hogy bőven elég lesz az új facebook-oldal. Mit gondoltok? Maradjon ez a blog, vagy jöjjön az új? Fontos lenne a véleményetek!
Előre is köszönöm mindenkinek, aki válaszol! :)

Maybe my new blog and start everything again from the first steps wasn't a good idea.. Maybe a new facebook-page is completely enough. Please tell me wich is better? If I start a new blog, or keep this one? Your opinion is very important for me! Thank you! :)

8 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Hát nekem tetszik ez a blogod,nem tudom mit szerettél volna csinálni a másikon,ugyan ezt?mert ha valami mást akkor el kell indítani.Én az Fc teljesen személytelennek tartom jobban szeretem a blogot,de ez az én véleményem.Én ezt folytatnám.

Schnappy írta...

Egyetértek Évával, szerintem is jobb a blog, mint a facebook!:)

Thimmyke írta...

Szerintem felesleges új blog. =) Én kb fél éve kezdtem új bologot, de annak az volt az oka, hogy másik tárhelyen volt, ahol sokkal kevesebb lehetőség volt. Nem lehetett feliratkozni például... De csak ezért amiért te akarsz szerintem felesleges. =)

Artemis írta...

A blog is, a facebook is sok időt igénybe vesz. Szerintem kár új blogot inditani, ezt is át lehet rendezni. Ha úgy érzed, már jobbat, szebbet tudnál létrehozni, azt ezen a blogon is meg tudod mutatni. Utólag érdekes lesz látni a fejlődést. Én pl. minden további nélkül átmentem angol cimszavakba, meg éppen a legutóbbi bejegyzésnél láthatod a fejlődést is. A facebook szerintem is személytelenebb, viszont talán nagyobb a mozgás, visszajelzés.
Mi mindenek fölött neked kell tudnod, hogy mit akarsz elérni a bloggal és hogy mire van időd

sesame írta...

Köszönöm szépen a válaszokat, végig gondoltam, és rájöttem, hogy igazatok van! :)Úgyhogy maradok itt!
A facebook oldallal kapcsolatban szerintem egy kis félreértés történt: természetesen a blog mellett gondoltam, nem önmagában, hiszen nem mindenki olvas blogokat, és sok más embert csak ott lehet elérni! :)

Lakota mágia írta...

...akkor már el is dőlt, ..egyetértek!
:-)))

Mandala írta...

Kedves Sesame!

Én utólag is úgy szavazok, hogy maradjon a blog és igazán jót tett neki a frissítés! Tetszik!

sesame írta...

Lakota és Mandala: nektek is köszönöm, hogy írtatok! :)