Keresés ebben a blogban

2010. május 27., csütörtök

Félkészek

Félig készek, mert csak az egyik felük van készen :) Gyakran bajban vagyok a fülbevalókkal.. Elkészül az egyik fele, és nem tudok újra hasonlót.. Most bele se merek kezdeni..Kevés a drót, aztán hátha elrontom.. Mára az a tervem, hogy veszek rézdrótot,és kipróbálom azt is, milyen. Legalább nem jön le róla az ezüst réteg, amikor vágom, vagy csiszolom, mert az néha elég rondán néz ki.. Remélem nem költök el megint egy csomó pénzt a gyöngyösnél, mert még mindig nem indult be a meska boltom,és nem lesz miből finanszírozni az ilyen akcióimat. Remélem Móni is talál neki tetsző ásványgyöngyöt, amiből elkészíthetem az ékszerszettjét. Kicsit fura lesz hozott anyagból dolgozni, hiszen mindig én válogatom össze az alapanyagokat előzetes terv, vagy ihlet alapján. DE legalább olcsóbban kijövök,és nem kell annyit fizetnie neki sem :) Mert az ásványgyöngyöket beszerezni nem egyszerű, és bár tudok egy helyet viszonylag nagy választékkal, nekem az se elég. Neten vásárolni meg nem merek, mert sose azt kapja az ember, amit várt. Bár láttam 1-2 vaterást, akitől személyesen is át lehet venni a dolgokat,és akkor mégis megnézhetem,mi az amit vettem :) Még meggondolom..
Tehát itt vannak a már említett félkészek:














Ő a "Félszárnyú angyal". Nem tudom, hogy most medál-e vagy leendő fülbevaló.. Inkább medál,és a fülbevalókat majd egyszerre csinálom,hogy minél hasonlóbbak legyenek, mert két teljesen egyformát ugyebár lehetetlen alkotni :) Nagyon jól lehet bánni a feltekert vékony dróttal, csak sokáig tart,amíg szépen feszesen feltekergetem.. Én meg nem a türelmemről vagyok híres :)
Következő delikvensem egy fél füli, és a neve "Aranyló mézcsepp".














Valami azt súgja, hogy nem reggel indulás előtt kéne blogot írnom..megint el fogok késni. bezzeg, ha én nem kések, késik Bodó negyed órát..Kicsit morcos vagyok, mert ha hét minden napján be kell(ett) mennem valamiért a városba, legtöbbször felesleges hülyeségek miatt..És ezt a blogot is tegnap este akartam megírni..Tételezni is kéne, mert bajban leszek 3 hét múlva..Vagy legalább csak átolvasni őket. És éljen, megint elkezdett a szomszéd hegeszteni! Általában ez kelt reggelente. Sebaj, ha ma nem felejtem el, lemegyek a garázsba kopácsolni az ezüstöt :) Bosszú, édes bosszú :)

Nincsenek megjegyzések: