Keresés ebben a blogban

2010. május 25., kedd

Mai termés

Kedves blogolvasó! (ha van ilyen)
Íme a mai termés:
Befejeztem a nemez fülit! (vagyis felraktam rá a fülbevaló akasztót :P, mert már egy hete kész volt ezt az apróságot nem számítva) A baj csak az, hogy megint nemezelhetnékem támadt,és a múlt hetit se heverte ki még a kezem. Ugyanis belekezdtem egy nyakláncba, amit már tavaly meg szerettem volna csinálni. De hiába van hiper-szuper aloés kézkrémem, ami jól beválik,ha elfelejtem használni :)

Ezeket a fa szíveket ma láttam meg, miközben a réz színű szerelékek meg a fekete sodrony után kutattam,és rögtön tudtam, hogy kell nekem! Azt is sejtettem,hogy másoknak is, de nem találtam több pirosat, pedig anyu otthon rögtön le akart csapni a már kész fülikre, de megmondtam, hogy várjon a sorára..:) Neki az összes ékszerem tetszik,és mindet le akarja nyúlni! :) A héten még vadászok ilyet, talán más színben is. "Szerelem első látásra" a neve, hiszen az volt :)

Ezt a fülbevalót már egy ideje tervezgettem. (kicsit nyomi, de azért annyira nem borzasztó,ugye?) Cseh üveggyöngyökből, fekete szerelékből, fekete sodronyból és ezüst stopperekből készült. Még nincs neve. Legtöbbször már a tervezői fázisban beugrik a mű neve, vagy készítés közben. De itt más a helyzet. Nem tudok szegénynek nevet adni. Talán mert még nem csináltam meg a medálját? Mert azt is terveztem hozzá, de mivel nem vagyok túl büszke a fülbevalókra, egyenlőre nem csináltam meg. Talán ha kész lesz, beugrik egy név is.















Nagy nehezen, de megoldottam,hogy a képek alá is tudjak írni.. eddig valahogy nem sikerült,ha entert nyomtam, lejjebb mászott a kép, és örültem,ha vissza tudtam varázsolni az eredeti helyére. Hiába, én nem értek a számítógépekhez :)
Hm.. Hogy szokás elköszönni egy blogbejegyzés végén az olvasóktól,akik nincsenek? :)
Utánanéztem,és a bloggerek nem szoktak elköszönni a post végén. Hát akkor én se teszem :)

Nincsenek megjegyzések: