Keresés ebben a blogban

2010. július 13., kedd

Gyöngyfűzős kontárkodásaim 1. rész

Ahogy ígértem :)
Ő már hónapokkal ezelőtt megszületett a fejemben. A páromtól szereztem maradék gyöngyöket, abból készült :) (cseh csiszolt, akrilgyöngy, meg egy kása középre) Egyenlőre hetek óta egyedül árválkodik, várja a párját. Nem tudom, hogy feltegyem-e majd meskára, nem szívesen adom ki a kezeim közül. :)


Ő a már emlegetett karkötőm, akire büszke vagyok. A képen látható az első verzió. Sajna rövid lett a damil,és én nem tudok szépen toldani..újrakezdtem, de ekkor a damil összegubancolódott..rövidesen nekikezdek harmadszor, de ilyen aranyos kis zsorzsett teklát rendelnem kell még,nem lesz elég a teljes szetthez :) (mert fülit és nyakláncot is szeretnék :) a mintát a neten találtam valahol..


Ez volt az első a sorban,a mi újra felkeltette az érdeklődésem a gyöngyfűzés iránt :) Vezsuzsi mintája alapján készült, elvileg nyaklánc lesz.


Ha bárki elkészül, majd mutatom..Közben folyik tovább a gyurmázás, drótból is belekaptam pár újdonsága, találtam szép keresztszemes mintát, és textil kitűzők körvonalazódnak, és még nemezelek is, tűvel, szappannal..Végeredmény: egy rakás UFO (unfinished object, azaz befejezetlen tárgy). és persze a zsugorkát is ki akarom próbálni..
Vasárnap rendet raktam, már nyoma sincs.. a fent említett félkész sereg ellepte a szőnyeget..este velük fogok rémálmodni.. megtámadnak, és a befejezésük követelik!
És még egyszer köszönöm mindenkinek a kedves szavakat! Ha más nem, ezek biztosan meggyógyítanak! :)

Nincsenek megjegyzések: