Keresés ebben a blogban

2010. július 15., csütörtök

Megérkeztett! + anyunak

Pár napja megérkezett Svirohoz az ajándéka, amit nyert :) Ezeket a fotókat már ő készítette: (természetesen ő is kapott a már elmaradhatatlan quilling képecskéimből, és még ismeri is a technikát!!!)


Közben elkészült az a szett, amit anyukám rendeltem meg tőlem pár hete :) Ha rajta múlna, nem meskáznék, mert mindent megkaparintana :D Másik ilyen lelkes megrendelőm Móni barátnőm, nemsokára hazatér a nyaralásból, és talán majd meglepem valamivel :) De lehet, hogy várok szeptemberig, mert akkor van a szülinapja :)



Megjegyzés: soha többé nem fogok festegetni semmit! Ha nincs fehér fakarika, akkor nincs. Nem állok neki 3 rétegben festeni, 2 rétegben lakkozni, hogy aztán hetekig szórakozzak vele, mert mindig észreveszek valami kis hibát..neem, soha többé!! Persze legutóbb is ezt mondtam, amikor a fém karikákat festegettem..
Pár drótos dolgot is készítettem,mert tegnap bevásároltam, fogytán volt a készlet :) Majd mutatom őket is! (ha szeretnétek :) )

Nincsenek megjegyzések: