Keresés ebben a blogban

2010. július 5., hétfő

A lánc evolúciója

Csak egyféle, nagyon egyszerű láncot tudtam készíteni, és az nekem nem tetszett. Kép most épp nincs, tehát valahogy úgy néz ki egy láncszem, mint egy 8-as. Természetesen nem elégedtem meg ennyivel, kerestem, kutattam az interneten, hogy milyen láncokat készíthetnék még forrasztás nélkül, de leírást nemigen találtam. Aztán pár napja Kricsár Annamáriánál láttam az új bokaláncokat, és megkérdeztem hogy készíti őket, természetesen el is árulta :)
Az első próbálkozás-természetesen selejt, de legalább rájöttem,hogy 3 cm-es drótdarab nekem ehhez kicsi lesz. és persze ez a két láncszem se akart ugyan akkora lenni..


A következő próbálkozás: ezt már folytatásra érdemesnek nyilvánítom! Most még élénken él bennem az egy napos borsó szedés és pucolás emléke, ezért egyenlőre kímélem magam a monoton munkáktól, majd később folytatom :)
Ígérem jövök majd még képekkel a rezesbanda legújabb tagjairól, gyöngyfűzős és gyurmás próbálkozásokról,meg ami akad :) És augusztusban játék lesz! :) (Abból az alkalomból,hogy majd kapok egy szép levelet, miszerint fölvettek-remélem :) ) Majd csinálok egy rendes emblémát hozzá, meg mindent ami kell :) és még némi "dizájnbeli" fejlesztésen is töröm a fejem..elég szerencsétlenek azok a kis névjegykártyák,amiket küldözgetek..Logóra már van egy ötletem, csak ki kéne dolgozni,meg hozzáillő betűtípust találni. Persze bízhatnám szakemberre, de erre aztán tényleg nincs pénzem, és igaz,hogy így nem lesz olyan profi, de legalább én csinálom :)

Nincsenek megjegyzések: