Keresés ebben a blogban

2010. július 7., szerda

Karikák-megrendelés+segítség!!!

El nem tudjátok képzelni mennyit szenvedtem velük, pedig elsőre nagyon egyszerűnek tűnik :) Formára igazítás, forrasztás 8ezzel volt a legtöbb baj), festés, szárítás, megint festés, megint szárítás, lakkozás, szárítás, lakkozás és megint szárítás.. Azt hiszem ilyet se sűrű fogok csinálni :) Klipsz alap van hozzá, ami egy kis drót kampóval van ellátva, ezáltal lehetővé téve a karikák cserélgetését, így nem kell mindhez külön klipsz :)
Ha a fényképekre kattintasz, megjelenik nagyobb méretben!




Kicsit más: szeretném az egyik fülbevalóm feltölteni a Polyvore-ra, hogy én is csinálhassak összeállításokat :) Valaki tudna benne segíteni? Még nem jöttem rá a használatára.. A facebookkal haladgatok, hála Kricsár Annamária segítségének, meg az öcsémnek :) Van külön rajongói oldalam, meg rendes oldalam is, de erről majd később :)

2 megjegyzés:

toritextil írta...

én nagyon szívesen segítenék, ha emlékeznék, hogyan csináltam.. :/ :) pedig most direkt megnéztem (már hónapok óta nem foglalkoztam vele), és nem jöttem rá... az is szép lesz, ha újra szeretnék 'játszani' vele.. :)
remélem, valaki tud segíteni! valahol amúgy ott az oldalon van egy viszonylag egyszerű leírés, talán még video is - annak idején még én is megértettem, szóval annyira tényleg nem bonyolult. egy 'clip to polyvore' valahol biztos, hogy szerepel benne..
nagy segítség vagyok, mi? bár a semminél egyelőre talán több :))

sesame írta...

Köszönöm, végül valahogy rájöttem :) Most már csak azzal van a baj, hogy a legtöbb fotómról lehetetlen normálisan leszedni a hátteret, hiába fotózok fehér lapon :) De egy összeállítást már csináltam is, majd megmutatom :)