Keresés ebben a blogban

2010. július 8., csütörtök

A technika ördöge :D+ játék Lupinnál

Juhé! Sikerült az a Polyvore dolog nekem is :) Mutatom az elsőt:
Kicsit bohém, bolondos, merész összeállítás, de nekem tetszik :) nem avgyok piros párti, de ezt így felvenném szívesen :) Aki nem tudná, a nemezelt katicás kitűző az én munkám :)
Na, milyen? Felvennétek ti is? :)
A facebookon is alakulnak a dolgaim, mint már említettem, ha valaki kíváncsi a rajongói oldalra, szóljon, és kirakom oldalra :) Egyenlőre a kép helyén naagy kérdőjel van, de már dolgozom a logón, majd megmutatom a két jelöltet, és lehet szavazni melyik a jobb :)

És mielőtt még elfelejtem: Lupinnál játék van! Ez az angliai lány csodákat művel a filccel, és most meghírdetett egy give-awayt, aminek keretében 3-an nyerhetnek filc csomagot (legalábbis csekély angol tudásommal ezt silabizáltam ki, ha nem így lenne, szóljatok, javítsatok ki!). Külföldiek is (tehát magyarok is :) ) nyugodtan jelentkezhetnek!

4 megjegyzés:

moonsafari írta...

Nagyon aranyos kis összeállítás! A katicás kitűző nagyon rendben van de a szoknya nem nekem való, egyáltalán nem hordok szoknyát (mások szeme világát óvva ;)) Máson viszont szívesen viszontlátnám, szerintem a barna hajadhoz pl. nagyon jól passzolna a piros :)

Régebben én is készítettem egy polyvore-os összeállítást, majd én is kiteszem, ha nem haragszik meg senki érte (ez utánzásnak vagy csak trendkövetésnek számít?) :)

sesame írta...

Az igazság az, hogy én valamiért évek óta haragban vagyok a pirossal :) Jól áll, de nem áll közel a szívemhez :)
Szerintem ez a Polyvore is amolyan haladjunk a korral dolog, senki nem fogja utánzásnak venni :) Az ember megtanulja bekapcsolni a gépet, aztán blogot ír, jön a facebook, meg ez.. ki tudja mi a következő? Én mindig bajban voltam a technikai vívmányokkal..
Még a gimi legelső évében bioszon valamit meg kellett volna mutatnom a kivetítőn. a tanár a kezembe adott valami furcsa kis bigyót, mondta,hogy mutassam mg vele..Gondoltam nem volt kéznél olyan hosszú rúd, hát felugráltam, és megmutattam :) Utána világosítottak fel,hogy a kis bigyó lézerpuska, és egy gombot kellett volna megnyomni, és a kis piros fényt az adott dologra irányítani.. :D Gondolnád, hogy ezek után 5-ösre érettségiztem informatikából, és a szóbelim 100% volt?! :D

moonsafari írta...

:)))

Nos, nekem meg az egyik szakom az egyetemen informatika volt (ha ezt elmondom valakinek, egy csomó olyan dolgot hisznek rólam ami nem igaz, pl. hogy kockafejű programozó-arc vagyok és profi vagyok mindenben aminek köze van a gépekhez). Attól hogy az ember otthon van informatikai dolgokban, nem feltétlenül ismer/ használ mindenféle népszerű dolgot, és viszont, attól hogy nem ért valaki magához a szgéphez, még írhat nagyon jó blogot, készíthet nagyon jó grafikákat, stb. és használhat mindenféle menő dolgot. 1 éve még pl. nem gondoltam volna hogy valaha lesz blogom és fent leszek a facebook-on (nem vagyok igazán magamutogató fajta), a polyvore-ról meg úgy gondoltam hogy csak önjelölt divattervezők ügyködnek rajta :))

Tényleg, hová jelentkeztél egyetemre, ezt már régebben meg akartam kérdezni :)

sesame írta...

A Polyvore létezéséről két hete még nem tudtam, a facebookra direkt nem akartam regisztrálni, mert nem láttam értelmét az iwiw és myvip után..Blogot írni már régóta terveztem, de nem gondoltam volna,hogy ilyen témában :)Egyébként én aztán egyáltalán enm értek a géphez, word-excel-powerpointban remekül elboldogulok, de kb ennyi az össz. tudásom :) De a párom informatikus, majd ő megoldja amit kell.. :D
SZIE-re jelentkeztem Gödöllőre, környezetgazdálkodási agrármérnöknek, de erről még lesz itt szó, az biztos :)