Keresés ebben a blogban

2010. június 11., péntek

Bővül a rezesbanda

Mióta olvasgatom Kricsar blogját, illetve ismerem a meskás munkásságát,én is sokat gondolkodtam a rézdróton. Aztán pár hete beszereztem pár métert. Most már abszolút értem,mért jobb vele dolgozni,mint az ezüstözöttel. Határozott előnye,hogy nem kopik le róla a bevonat,mert nincs :), nem úgy mint annál a fránya ezüstözöttnél. De a színét jobban kedvelem az ezüstözöttnek..úgyhogy talán maradok annál..De elhatároztam,hogy most egy ideig nem veszek semmiféle drótot (pedig elfogyott az ezüstözött,az ezüst,és a rézből is alig van már), sőt gyöngyöt,meg ásványokat se (azon kívül,amit most akarok még beszerezni). Bizony,nincs vásárolgatás, amíg be nem indul kicsit a meska boltom. És folyton kupi van a szobámban,mert 3 helyen alkotok párhuzamosan..és minden tele van eszközökkel, félkész és kész ékszerekkel..nem férek már el tőlük. De ennek örömére visszatérhetnék a nemezeléshez,és befejezhetném azt a néhány dolgot,amit hetekkel ezelőtt elkezdtem,csak annyira kiszáradt a kezem a sok szappantól, hogy abba kellett hagynom. Persze a csoda aloés kézkrém segített :)
Szóval, visszatérve a címhez, itt a legújabb, tegnap előtt hajlani (vagy tegnap hajnali?) termés:





Le kéne szoknom lassan az éjjelbagoly életmódról,és a 2-kor fekvésről. Persze,akkor kap el az ihlet,de teljesen felborult az alvásciklusom,és ez nagyon nem lesz így jó..

1 megjegyzés:

moonsafari írta...

Szia Szandi! Örülök és is hogy megtaláltuk egymás blogját, szerintem nagyon szép dolgokat készítesz, nekem pl. nem megy a drótozás bárhogy is szeretném! :) Szerintem egyébként kb. ugyanabban a helyzetben vagyunk, én is nemrég kezdtem ezt a fajta gyöngyözést, ékszerkészítést, még tanulgatok, szárnypróbálgatok :) A blogolásban is kezdő vagyok még :) Ahogy olvastam a bejegyzéseidet, pont ugyanazok a dolgok foglalkoztatnak engem is: olvassa-e egyáltalán valaki amit írok, tudok-e még többet költeni alapanyagokra jobb forgalom nélkül, stb. :)