Keresés ebben a blogban

2010. június 14., hétfő

Katicás levélke kitűző

Ezt a nemez kitűzőt már egy hónapja elkezdtem. először gombócnak indult,de valamiért sikerült elrontanom, és nekiálltam szétszedni. Egy darab eléggé összenemezelődött,és akkor megláttam benne a levelet! kicsit alakítgattam, tűnemezeléssel ereket készítettem rá, és egy katicás üveggyönggyel terveztem díszíteni, de hetekig ott hányódott a hungarocell lapon. Tegnap előtt (tegnap hajnalban) végre rávarrtam a katicát, meg a hátuljára a filclapot, biztostűnek :) Egy-két hete a meskán is megjelent egy hasonló kitűző, Tavaszi nemezelt brossnéven, Naomitól. Mondhatni összebeszéltünk :) Természetesen írtam neki egy levelet, mert az övé lett kész először, hogy elkerüljem a másolás gyanúját. Lehet, hogy épp ezen okok miatt a kis katica fel se kerül a meskára. (a biztonság kedvéért). Íme a jószág :) :

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Nagyon-nagyon cuki!!!!! Nem csinálsz még hasonlókat???? :-)))))

sesame írta...

Hát, amint lerendeztem a héten esedékes szóbeliket,bele vetem magam az alkotásba, előttem a nyár! :)Elég nehéz a tanulásra koncentrálni,mert özönlenek az ötletek :) A nemezeléshez is visszatérek,van még egy két befejezetlen ügyem, meg megvalósítani valóm. Akad még pár nemez kitűzőm, de azok a sajátjaim, de ha szeretnéd,megmutathatom, hogy néznek ki. Talán csinálok még hasonlókat,és a meskára is felkerülhet pár :)