Keresés ebben a blogban

2010. június 19., szombat

Interjú Hajnal Benjáminnal

Kedves olvasóim, ide tévedők, és mindenki!
Úgy döntöttem, hogy bizonyos időközönként interjút készítek egy-egy általam tehetségesnek tartott alkotóval, aki kevésbé ismert köreitekben. Tehát olyan alkotók nem fognak szerepelni nálam, akikkel már a meskán is készült interjú :) Remélem tetszik nektek az ötlet, ha szeretnétek még ilyet, írjátok meg kommentben!

Benjámin nagyon szimpatikus, fiatal tehetség, akire pár hete bukkantam az interneten. Látogassátok meg az oldalait, érdemes!
1: drótmese
2: drótékszer

Itt a vele készült interjúm:


1. Mit mondanál el magadról röviden?

Hajnal Benjáminnak hívnak, 13 éves vagyok, Zúglóban lakom és az ELTE Radnóti Miklós Gyakorló Gimnáziumában tanulok.

2. Mióta kézműveskedsz, és honnan jött az ötlet, hogy ezzel foglalkozz?

Már óvodában is jártam kézműves szakkörre, és azóta sok mindent kipróbáltam, de általában nem volt lehetőségem folytatni/nem igazán fogott meg az adott tevékenység. Nemtudom honnan jött, mindig is szerettem aprólékos és kevésbé aprólékos fizikai munkát végezni.

3. Milyen más kézműves technikát szeretnél még kipróbálni, és miért?

Elsősorban a kovácsolást és ezen belül is a kés és szerszám kovácsolást. Szeretek tartós anyagokkal dolgozni (fa, fém, esetleg üveg).

4. Mit csinálsz a szabadidődben az alkotáson kívül?

Faipari tankönyveket olvasok, biciklizek, beszélgetek és még sok-sok mindent, amit a legtöbb ember csinál.

5. Kérlek mutasd be röviden az egyik kedvenc alkotásod!

Ez a medál az egyik kedvencem, mert úgy gondolom, hogy nagyon igényesen lett kivitelezve és még jól is néz ki. A mintát a Múzeumok Majálisán agyag körtemuzsikákat árusító férfi védjegye ihlette. Az anyaga lágy, 0,8mm-es sárgaréz drót, négy helyen keményforrasztással forrasztva.



1 megjegyzés:

Ledorka írta...

Le a kalappal Benjámin előtt! :) Örömmel látom, hogy nem minden srác ragadt le a tv és a számítógép elé. Alakul az új kézműves-generáció. :)