Keresés ebben a blogban

2010. június 25., péntek

Eluralkodott a káosz, de legyőztem+ Játék Kalexnál és Gyöngycsodánál!

Kezdem a játékkal :) Kalexnál lehet táskát nyerni, hogy milyet, az egyenlőre titok :) De biztosak lehettek benne, hogy csoda szép lesz,ahogy a többi műve is :)


Gyöngycsodánál is játék van, sőt minden héten lesz is: "minden péntek szerencse péntek". Vasárnap éjfélig lehet jelentkezni,hogy megnyerhesd a Magyar Népi Motívumok Sorozat kalocsai darabját, ami egy csodaszép peyote minta. Aki nem jártas a technikában,az se aggódjon,az interneten rengeteg anyagot lehet róla találni :)


Folytatódott a kapkodás, meg a semmit nem találás. De szerencsére meglett minden: a ragasztópisztoly, a műanyag tasakok.. Na jó, a piros papírdoboz nem, de gyorsan hajtotam egy újat (és az eszem se került még elő :) ). Képzeljétek, pár hete elhagytam egy szelet tortát tányérostul, villástul,és csak másnap reggel találtam meg, úgyhogy voltam már szétszórtabb is :)
Tegnap elkiabáltam magam,nem sikerült feladni a postázni valót,de majd ma :) És este rendet rakok! Vagy inkább holnap? Nem kéne halogatni..

Itt láthatók a kis csomagjaim.. van,amit személyesen adok át, van amit postázok :) Bizony, a Lidérckének szánt csomagban lapul egy meglepi is, miatta volt a késedelem. Csak egy kis apróság, ne várj sokat :) Majd itt is megmutatom, mi volt az, de csak ha már megérkezett a csomag :)
Közben bejelentek egy számomra igen szomorú hírt: nem megyek Krakkóba :( Ma szóltak,hogy nem volt elég jelentkező, és ezért elmarad az út :( De legalább így vége a káosznak és a kapkodásnak, mert nem kell aggódnom,hogy el tudok-e intézni minden csomagot és megrendelést, mielőtt elutazom.. De akkor is nagyon szomorú vagyok emiatt.. Úgy vártam már :(

2 megjegyzés:

DoRcY írta...

Sajnálom, hogy nem jön össze Krakkó :(

sesame írta...

Hát, én is eléggé :( Némi vigaszt nyújt, hogy talán a jövő hónap végén elmehetek helyette Erdélybe, bár az nem az igazi, mert ott már voltam. Persze vissza szeretnék menni, de csak pár év múlva, meghatározott helyekre egy bizonyos személlyel ;)