Keresés ebben a blogban

2010. június 20., vasárnap

Még egy megrendelés :)

Ez a szett megrendelésre készült, ha te is szeretnél ilyet, írj, szívesen készítek hasonlót!
925-ös ezüsthuzalból és türknitekből készült szett. A gyűrű állítható méretű, a medál kb. 4*4 cm-es. A türknitek átmérője 0,6 cm.
Ennek a gyűrűnek csináltam meg pár napja a próbadarabját, és azért lelkendeztem,hogy végre sikerült ez a típus :) De sajnos a próbadarab a selejtek között landolt,mert agyon hajlítgatott drótból csináltam,és a vékony drót ezért többször is elszakadt munka közben, ami látszott a végeredményen is. A lényeg az,hogy ez sikerült, és nem is tartott sokáig. Kezdtem félni,hogy kifutok a határidőből,mert hétfőre beszéltük meg a személyes találkozót :)
Itt van külön a gyűrű, az én kis büszkeségem :) Ha a két selejtet is beleszámoljuk, akkor ez a 4. gyűrű,amit drótból csináltam. :) De most se fogok pihenni, mert hátra van még egy megrendelés, ami csak elsőnek tűnt egyszerűnek.. Elég sokat kell majd dolgozni vele, és remélem minden úgy alakul,ahogy tervezem :)

Nincsenek megjegyzések: