Keresés ebben a blogban

2010. június 16., szerda

Virág medál, amit a Mezei katáng ihletett

Ha valami számomra teljesen új ékszert készítek,és ezüstből szeretném megcsinálni,mindig készítek előbb egy próbát ezüstözött ékszerdrótból, hogy lássam, tud-e úgy hajlani,ahogy én szeretném, és hogy néz ki. Ha van itt kezdő drótos, aki szeretne ezüstből is hajlítgatni, ajánlom neki, hogy hozzám hasonlóan mindig próbálja ki először olcsóbb drótból a műveit :)
Ez a medál is amolyan főpróba. Szerintem az ezüst változat, a második nekifutás jobban néz ki, azt megrendelésre készítettem. Még jár hozzá valami,amit hétfőig el kéne készítenem, mert akkor tudnám az illetőnek személyesen átadni.. szóval ha kész a teljes szett, felpakolom :) Addig itt az eredeti virág medál :) Ezüstözött ékszerdrót, és macskaszem gyöngyök alkotják (nem összekeverni a macskaszem ásvánnyal-vigyázat, van olyan, aki macskaszemként árulja ezeket a szintetikus gyöngyöket!), és legszélesebb pontján 3,5 cm-es, hossza pedig 3 cm.


És itt az ihlető, a Mezei Katáng :) ez egy gyógynövény, aminek mindig elfelejtem a nevét, és azt, hogy mire jó :) Szerintem az én kis művem hasonlít egy ilyen kinyílóban lévő virághoz, úgyhogy remélem ezzel ki tudom engesztelni a Mezei Katáng őkelmét feledékenységem miatt :)
A jövőben igyekszem megjegyezni a nevét legalább.. Mezei Katáng, Mezei Katáng, Mezei Katáng...katáng...izé, hogy hívják azt a kék virágot? Tudjátok, ami gyógynövény is! :)

4 megjegyzés:

moonsafari írta...

Nagyon aranyos kis medál, még ha csak főpróba-darab is :) Hol szerzel be ezüst drótot?

sesame írta...

Ezüst drótot a pénzverde mellett szoktam venni, a népligetnél. Egyébként pont most hallottam Vera Násfától,hogy vigyázni kell a fémjelezetlen ezüsttel, mert nem törvényes árusítani. De szerintem ilyen kis mennyiségben, amit én használok,nem zavar a világon senkit :) Ha érdekel a pontos cím,szívesen megadom! Ékszerészek is csinálnak ezüst huzalt, de ők jóval drágábban.

moonsafari írta...

Jajj úgy utálom ilyenkor hogy minden Pesten van, én meg Szegeden.. ;) Itt kérdeztem pár ékszerésztől, de mérges arcot vágva elküldtek, ilyesmit ők nem vállalnak, csak abból választhatok amit ők kitalálnak. Kész ékszerekből csakis, persze. Vásárlóbarát hozzáállás, mondhatom... No mindegy, ha egyszer dolgom lesz arrafelé és tele lesz a pénztárcám is, jól bevásárolok :)

sesame írta...

Rendben, ha gondolod szólj,és elviszlek oda, meg ahhoz a gyöngyöshöz, akihez én járok :) Szerintem nagyon jó árai vannak,és(túl nagy a választék :)