Keresés ebben a blogban

2010. június 18., péntek

Jön az özönvíz

De mielőtt még.. Rájöttem hülyeség egy jó hosszú post végére linket tenni, mert nem mindenki olvassa el, és kiált fel a végén, hogy na! Tehát itt van újra a játékom.

Nos, eredeti témánál maradva szerintem jön az özönvíz. 40 napos eső.. Kezdjek bárkát építeni a kertben, amíg el nem ér idáig a Duna? Szerintem kész csoda lenne, ennyi erővel akár Kaposvárig is mehetne.. Félre ne értsetek, nem akarok az árvízkárosultak helyzetén viccelődni. Nekem is csúnyán járt pár rokonom, bár ott nem áll vízben a ház, a kert, de esőzések idején még az is megesett. A jégeső tönkre tette a kertet, a termést, leverte a még éretlen gyümölcsöket.. a szél elvitt mindent,ami mozdítható, és ami kevésbé. Aztán tegnap láttam a híradót. Szóval így megy ez.. Nyerészkedni akarnak,és kiadják az ártérre a építési engedélyt?! És ugye nem csak bizonyos üzlethálózatoknak, hanem szerencsétlen embereknek is..Akik aztán oda építenek, és jobb esetben évente egyszer elönti őket a víz.. Be kéne költöztetni a folyó kellős közepére azt, aki ilyen helyekre építési engedélyt ad ki! Most megnézheti magát..nyert pár milliócskát,és csinált többmilliárdos veszteségeket, tönkretett életeket.. Már megint mi megy ebben az országban?! És még csak most jut eszük törvényileg szabályozni,hogy ne lehessen ártérre építési engedélyt kiadni?! Hú, de dühös vagyok.. Jobb, ha most befejezem a postot, mert még olyat írok, hogy jön az" ávó", és bevisznek.. De nem, még valamit. Volt szó az adományokról, hogy mennyire örülnek, de inkább küldjenek pénzt, mert a tárgyakat nehezebb szétosztani.. Igen, mert a pénzt nem kell szétosztani, egyben megy a zsebbe.. Ezek után hogy segítsen az ember? Ruha meg egyéb már nem kell, a pénzem meg lenyúlja a helyi főmufti.. Pedig én komolyan gondolkoztam, de ezek után..

Nincsenek megjegyzések: