Keresés ebben a blogban

2010. június 14., hétfő

Szemezgettem + válasz a levelemre

Romantikus rózsaszínek című szemezgetőm még a múlt héten csináltam. Egy ideig kint volt a főoldalon, aztán szőrén-szálán eltűnt. Szerencsére most már bekerült a többi szemezgető közé, és úgy tűnik megolódott a szemezgető-káosz, amiről Kinema is írt már. Szerencsére az ő szemezgetői is előkerültek :)

A másik delikvens, ahogy a neve is mutatja megint az egyik kedvenc színemből válogatás: Újra kék.


És Naomi is válaszolt a levelemre, aki egyébként nagyon kedves hölgynek tűnik,és csodaszépeket varr, látogassátok meg a boltját!

Szia!

Eszedbe ne jusson NEM feltenni, a nemezelt brossodat! Én valószínű le is veszem...már harmadszorra raktam fel, de nem igazán van rá kereslet. Próbálj vele Te szerencsét! Szívből kívánom, hogy a katicácskád találja meg a gazdáját!

Szép napot!

Naomi

Remélem nem haragszik meg, hogy leközlöm itt :) Nagyon kedves levél volt,és jól esett, a 2 másik köszönőlevéllel együtt, amit a szemezgetőim kapcsán kaptam. Ezeket olvasva az ember elfelejti, hogy majd elolvad a buszon, metrón, meg a borzasztó tömeget. Szóval, most már nyugodt szívvel rakom fel én is a kis katicám a meska boltom polcára :)

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Örülök, hogy mindkettőnk szemezgetője meglett. Azt meg külön köszönöm, hogy az egyikbe be is válogattad a gyűrűmet!:-)))))

sesame írta...

Nagyon szívesen! Azóta sorra kerülnek elő még szemezgetőim,amikről azt hittem elutasították! :)