Keresés ebben a blogban

2010. június 30., szerda

Az akció utólsó napja+szemezgetők

Ma jár le az akcióm a meska boltomban: ha egyszerre veszed meg min. 2 termékem, az olcsóbb árából 20% kedvezményt adok! 2-nél több termék egyidejű megvásárlása esetén további kedvezményt adok! Siess, nehogy lemaradj! :)

Az egyik kis művem ma különösen nagy népszerűségnek örvend, két szemezgetőbe is beválogatták! :)

Homok-víz színek->Lidércke


Pancsoló->Dóri


16 darab 4 mm-es swaroski kristályból, ezüst közepű kásagyöngyből és átlátszó cseh csiszoltakból készült kis csoda. Használhatod mobildísznek, de medálként is remekül mutat! A swaroski kristályok gyönyörűen csillognak a fényben :) Mérete akasztó nélkül kb. 1,3*1,3 cm.

Két napja rendeltem pár gyöngyöt innen. Villám gyorsan összeállították a csomagom,ma mentem érte :) Már egy ideje gondolkoztam rajta,mert nagy a választék ásványokból,és minden egyébből, meg Vera Násfa is ajánlotta :) Brigi személyében,akitől személyesen vettem át a gyöngyöket, egy nagyon kedves, közvetlen hölgyet ismertem meg :) Érdemes körül nézni nála, minden héten van akció,és folyamatosan jönnek új termékek is .)

Nincsenek megjegyzések: