Keresés ebben a blogban

2010. június 29., kedd

Ha már ilyen szépen kéritek :)

Megmutatom a másik két tanárnő ajándékait is! :) Nagyon büszke vagyok rájuk,mert a legelső ezüstjeim közé tartoznak, és mégis jól sikerültek (legalábbis szerintem :) )
Ez egy 925-ös ezüstből készült medál, egy szép nagy lapis lazurittal, és sok kis szodalittal. Sajnálom, mert nem érdemelte meg,aki kapta, és nem is értékelte..




Ez pedig szintén 925-ös ezüstből készült szett. A füli egyszerű, fazettázott nefrittel, a medál egy nagy földacháttal,és kis nefrit golyókkal. Nem tudom, hogy őt hogy fogadták, de remélem örömmel :)



Kíváncsi vagyok,fogom-e még viszont látni a tanárnőkön a műveimet, amikor visszalátogatok :) Remélem igen!

4 megjegyzés:

moonsafari írta...

Gyönyörű mindkettő! :)

Berni :) írta...

Hú, nekem ezek még jobban tetszenek, mint a karkötő! :) Főleg a füli! azzal a kicsi bogyóval, a maga nemes egyszerűségében!

Mandala írta...

Nagyon tetszik a medál, imádom az ásvánnyal kombinált ékszereket. Gratulálok. Mióta készítesz drótékszereket?

sesame írta...

Köszönöm szépen! :) Kb. fél éve kezdtem el foglalkozni a drótékszer készítéssel, ezeket még tavasz végén készítettem :)Én is nagyon szeretem az ásványos ékszereket, meg az ásványokat is, van egy kisebb gyűjteményem :)