Keresés ebben a blogban

2010. június 2., szerda

Megint szemezgettem :)

Sok minden történt velem.
Először is célba ért a megrendelt gyöngydísz, és a vevőm elégedett volt a végeredménnyel :)
Sikerült elkészítenem az aranyló mézcsepp füli párját,és szerencsére hasonlítanak egymásra :) Csináltam még más füliket is,de az időjárás miatt elég rosszak a fényviszonyok,úgyhogy most nem tudok mellékelni fotókat :( Amúgy ha nem lenne hideg,azt mondanám határozottan trópusi monszun éghajlat van kis hazánkban.. A nedves kontinentálisból csak a nedves stimmel,és az is túl enyhe kifejezés.. Természetesen az időjárást a hangulatom is megsínyli,úgyhogy csak egy gyöngyfűzött gyűrűt csináltam még a héten. Már napok óta valami nagy ötleten gondolkodok, meg hogy mi mindenből lehetne még fülbevalókat csinálni..Talán egy kis újrahasznosítós szellemiséget is sikerül belevinni. És be fogok vezetni egy "5let" füzetkét,mert még mindig papírfecnikre írok, és bár egy helyen tartom őket,akkor sem a legjobb megoldás. Mindenhova magammal hordom majd,így bármikor rögzíthetem,ha rám támad az ihlet :)
Írtam új mottót is, de a meska rendszere valamiért nem akarta elfogadni. Talán még nem telt le az egy hónap,mert úgy emlékszem havonta lehet csak új mottót írni. Sebaj, hátha addig majd eszembe jut egy még jobb :)
És készítettem 2 új szemezgetőt. Az egyik a "Gombásszunk!", a másik a "Főszerepben a fekete" nevet viseli. A gombászós ihletése saját ovis jelem, a feketét meg mint tudjuk (most már),nagyon szeretem ( a kék zöld és színváltozataik mellett)

Nincsenek megjegyzések: